„Odkapsluj Wyobraźnię” w serwisie Tymbarka

Pod hasłem „Odkapsluj Wyobraźnię” ruszył serwis internetowy promujący Tymbark. Na stronie można tworzyć różne elementy napojów tej marki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach internetowej akcji „Odkapsluj Wyobraźnię” uruchomiono serwis kapsel.pl, którego bohaterem jest ćwierćlitrowa szklana butelka Tymbarku. Użytkownicy w poszczególnych działach witryny – takich jak „Warsztat smaków”, „Kuźnia hasełek”, „Pracownia etykiet”, „Fabryka plakatów” i „Aleja spotów” – mogą przygotowywać różne elementy składające się na gotowy napój tej marki. Wszystkie prace mogą być publikowane, oceniane i komentowane przez innych internautów.

grafika

Serwis – na zlecenie kontrolującej markę Tymbark firmy Maspex – przygotowała agencja Gong, do niedawna funkcjonująca pod nazwą Click5.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem