"Odkryj domowy smak zup Knorr!" w Inmedio i Relay

W salonach prasowych Inmedio i Relay rozpoczął się sampling zup Knorr Barszcz czerwony ekspresowy. Akcję realizuje agencja IQ Marketing.

km
km
Udostępnij artykuł:

Próbka produktu wraz z ulotką wręczana jest każdej kobiecie w grupie wiekowej 22-55+ przy zakupie dowolnego magazynu w salonie prasowym.

Akcja samplingowa realizowana jest pod hasłem "Odkryj domowy smak zup Knorr!" i odbywa się w wybranych 150 salonach Inmedio i Relay zlokalizowanych w mniejszych miejscowościach. Do konsumentek trafi 250 tys. sampli.

grafika

Komunikacja akcji odbywa się w salonach prasowych z wykorzystaniem materiałów POS.  Za realizację samplingu odpowiada agencja IQ Marketing.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day