Odświeżona Hopp Cola: Odkręć się na innych (wideo)

Hoop Cola zmienia logo, etykietę i butelkę. Odświeżony wizerunekmarki reklamuje kampania pod hasłem "Odkręć się na innych".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Identyfikację wizualną Hoop Coli zmieniono na podstawie badańprzeprowadzonych w drugiej połowie ubiegłego roku. Marka maodświeżone logo, etykietę i butelkę, a dodatkowe warianty napojuzawierają polskie oznaczenia "bez cukru" oraz "z cytryną".

Zmieniony wizerunek Hoop Coli reklamuje kampania pokazującadziałania Hooptymistycznego Ośrodka Otwierania Polaków (w skrócieH.O.O.P.). Jego członkowie obserwują codzienne życie Polaków,próbując wprowadzić do niego optymizm. Ich starania są prezentowanepod hasłem "Odkręć się na innych".

Kampania startuje 10 kwietnia w telewizji (15- i 30-sekundowyspot w TVN i Polsacie) oraz prasie branżowej. Akcja obejmujerównież działania ambient media, eventowe i PR oraz serwisinternetowy hoopcola.pl, w którym umieszczono, dodatkowe informacjeo jej bohaterach, grę interaktywną oraz śmieszne filmy pokazujące,jak Polacy mogliby się otworzyć na siebie. Kreację kampanii -zaplanowanej do 10 lipca - przygotowała agencja Hand Made,działaniami interaktywnymi na stronie hoopcola.pl oraz eventamizajmuje się agencja Hypermedia Interactive, media zakupił dommediowy Mindshare, a obsługę PR prowadzi agencja Ciszewski PublicRelations.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek