Odświeżony "Twist" stawia na modę, urodę i shopping

Od lutowego wydania miesięcznik "Twist" (Wydawnictwo Bauer) będzie mieć nową szatę graficzną, zmienioną zawartość, zwiększoną objętość oraz szytą oprawę graficzną.

pp / pp / pp
pp / pp / pp
Udostępnij artykuł:

"Twist" poświęcać będzie teraz więcej miejsca modzie i urodzie w ujęciu shoppingowym i poradniczym. Pojawią się nowe rubryki, m.in.: "Street Fashion" (prezentacja mody z polskich ulic), "Moda Online" (trendy z sieci), "Gwiazdy, Trendy, Porady" (informacje z zakresu mody, urody i stylu życia na przykładach gwiazd). Rozbudowany zostanie także dział dotyczący relacji międzyludzkich, zaś objętość magazynu wzrośnie z 96 do 100 stron.

grafika

 

Bez zmian pozostaje cena "Twista", która w przypadku lutowego wydania wynosi 5,49 zł (pismo wraz z dodatkiem zależnie od numeru kosztuje albo 4,99 zł albo właśnie 5,49 zł). Do lutowego wydania miesięcznika, który ukaże się 12 stycznia br., dołączony zostanie zestaw kosmetyków składający się z tuszu do rzęs, błyszczyka i podwójnej kredki konturówki do oczu i ust. Nakład numeru wyniesie 160 tys. egz. Wydanie będzie miało wsparcie promocyjne w radiu RMF Maxxx oraz w portalu Interia.pl Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Twista" w okresie od stycznia do października ub.r wyniosła 137 984 egz.

pp / pp / pp
Autor artykułu:
pp / pp / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej