Odzieżowa symfonia w kampanii Answear.com (wideo)

W kinach, radiu, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa uruchomionego niedawno sklepu internetowego Answear.com. Akcja przebiega pod hasłem „Unlimited Fashion Store” stanowiącym claim serwisu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Anwear.com ma na celu poinformowanie o uruchomieniu tego sklepu jak największą grupę użytkowników internetu. Spot wykorzystywany w akcji opiera się na utworze muzycznym złożonym z dźwięków wydawanych przez ubrania: tkaniny, suwaki, guziki, podeszwy, biżuterię, a także wieszaki czy opakowania. Te dźwięki są również podstawą konkursu prowadzonego w Radiu Planeta.

 

Oprócz radia kampania obejmuje kina z sieci Multikino (spoty i targetowany sampling kuponów rabatowych), prasę (m.in. „Kreator” / „Playboy”, „Cosmopolitan”, „Avanti”) oraz internet (serwisy wideo).

Akcję – na zlecenie firmy Invest PBB, do której należy Answear.com – przygotowali Łukasz Sakiewicz (koncepcja kreatywna, reżyseria), Dominik Danilczyk (reżyseria, zdjęcia), Grzegorz Tomaszewski i Michał Maciejowski (muzyka), Jacek Rozenek (głos) oraz Studio Centrum (udźwiękowienie) i Media Ambasador (prezentacja do Multikina). Kampania potrwa przez 5 tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały