Ofensywa reklamowa Multikina

Z okazji przypadających w tym roku dziesiątych urodzin sieci Multikino przygotowano wielką kampanią wizerunkową.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W tym roku sieć Multino zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę.

- Wydatki reklamowe tegoroczne będą znacznie wyższe niż w roku ubiegłym, ten rok jest bardzo ważny dla marki. Multikino kończy 10 lat, planujemy otworzenie 5 nowych kin (Złote Tarasy W-wa, Stary Browar Poznań, dwa kina we Wrocławiu i jedno w Rybniku) – powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Pawłowicz, kierownik ds. marketingu Multikina.

- Między innymi dlatego początek roku zaczął się kampanią wizerunkową: zabawną, świeżą, przewrotną, na luzie i z przymrużeniem oka. To kampania, która pasuje do Multikina i na pewno spodoba się nie tylko naszej stałej publiczności - dodała Edyta Pawłowicz.

     

Kampania, która skierowana jest do grupy docelowej 15-30lat, mieszkańcy dużych miast, obejmie swym zasięgiem wszystkie najważniejsze nośniki reklamowe.

Spoty pojawią się w TVN, TVN 24, MTV, 4funTV oraz kinach sieci Multikino. Cztery 10 sekundowe spoty będzie można usłyszeć w  RMF FM, Eska, ZET, Roxy, Wawa - materiały reklamowe pojawią także w prasie: Gazeta Wyborcza, Przekrój, Playboy, Cosmopolitan, Joy, Glamour, Avanti, Logo, Aktivist, Dlaczego, Metro, Metropol, Hot Magazine, Echo Miasta.

       

Kampania swym zasięgiem obejmie również outdoor (megaboardy, siatki wielkoformatowe, citylighty, metro warszawskie, banery na kinach sieci Multikino), ambient (autobusy, tramwaje, taksówki, przystanki autobusowe, fasady (wejścia) kin sieci Multikino) oraz internet (Onet, Interia, http://www.idzdokina.pl/ oraz mailing).

      

Kampania, która jest dodatkowo wspierana mediami lokalnymi, rozpoczęła się 2 stycznia i potrwa do końca lutego.

Outdoor zaplanował Starcom, pozostałe media we własnym zakresie zakupiło Multikino. Kreację przygotowała agencja Take Five.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej