Ofensywa reklamowa Radia PiN

Pod hasłem „Muzyka i Biznes” rusza kampania reklamowa Radia PiN. Akcja – przygotowana przez agencje Afekt i Walk Group – jest prowadzona w prasie i na outdoorze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Radia PiN jest prowadzona w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu, czyli tam gdzie nadaje ta stacja. Layouty wykorzystywane w akcji nawiązują do charakterystycznego obiektu architektonicznego w każdym z tych miast oraz odzwierciedlają miejski profil rozgłośni.

grafika

Akcja pod hasłem „Muzyka i Biznes” jest prowadzona w prasie („Puls Biznesu”, „Polityka”, „Viva”, „Party”, „CKM”, „Playboy”, „Elle”, „In Style”, „Film”, „Machina”, „National Geographic”, „Focus”, „Malemen”) oraz na outdoorze (nośniki na autobusach i w metrze, billboardy w Warszawie i Wrocławiu). Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy kwietnia – przygotowały agencje Afekt i Walk Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej