Ogilvy Poland wiodącą agencją reklamową Empiku

Agencja Ogilvy Poland wygrała przetarg na obsługę reklamową Empiku. Wcześniej firma współpracowała m.in. z agencją Dziadek do Orzechów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ogilvy Poland wiodącą agencją reklamową Empiku

Agencja Ogilvy Poland została wiodącą agencją strategiczno-kreatywną Empiku - to efekt przetargu, którego szczegółów firma nie ujawnia. Nie podaje też, na jak długo została zawarta umowa o współpracy.

Ogilvy będzie odpowiadać za opracowanie strategii marki i jej rocznej komunikacji oraz nowej platformy kreatywnej wraz jej późniejszą egzekucją w różnych kanałach.

- Zaufanie, jakim obdarzył nas Empik, powierzając nam zadanie współtworzenia nowej komunikacji marki, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Jako agencja, która posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu unikalnych, efektywnych i długoterminowych platform komunikacji dla największych brandów, cieszymy się, że będziemy mogli wspólnie napisać nowy rozdział dla tak legendarnej, wręcz ikonicznej polskiej marki – komentuje Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Polska.

Ostatnio Empik przy kampaniach reklamowych współpracował z agencją Dziadek do Orzechów - to ona była autorem kreacji kampanii celebrującej 75-lecie firmy, realizowanej jesienią 2023 roku.  

Współpraca rozpoczyna się od lutego 2024 r. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję