Rekordowe wyniki TVP Sport. Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

W listopadzie 2022 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVP Sport w listopadzie 2022 roku wyniósł 2,15 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 198,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. TVP Sport w zeszłym miesiącu pokazywał niemal wszystkie mecze mundialu, który od 20 listopada do 18 grudnia br. odbywa się w Katarze.

Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

Drugi był Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1. Udział stacji poszedł do góry o 18,92 proc. do poziomu 0,44 proc.

Wynik Eurosportu 1 w zeszłym miesiącu wyniósł 0,40 proc. Zmniejszył się o 4,76 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-listopad-2022-polo-tv-lider_1 ##

Największy spadek odnotował Fightklub, którego wynik zmniejszył się teoretycznie o 100 proc. do 0 proc.

Rynek kanałów sportowych wzrósł o 68 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w listopadzie 2022 roku wyniósł 3,75 proc. Względem listopada 2021 roku wzrost wyniósł 68,16 proc.

grafika

TVP Sport znokautował konkurencję również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w listopadzie br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 2,06 proc., po wzroście o 216,92 proc. - największym w zestawieniu.

Drugi był Polsat Sport (0,20 proc.; - 4,76 proc.), który awansował z trzeciej lokaty. Podium uzupełnia Eurosport 1 (0,19 proc.; - 13,64 proc.), który spadł z miejsca drugiego. Również 0,19 proc. udziału miał Eleven Sports 1 (wzrost o 5,56 proc.), który przed rokiem był czwarty.

Również i w tym ujęciu największy spadek zanotowała Motowizja - teoretycznie o 100 proc. do 0,00 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-filmowe-serialowe-listopad-2022-co-ogladac,7169734154070145a ##

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 3,11 proc. (wzrost o 69,95 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję