1,58 mln widzów „Przyjaciółek 14”, 32,27 mln zł z reklam. Kolejny sezon wiosną w dotychczasowym paśmie

14. sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,58 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w 4+ i drugie w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 32,27 mln zł. Kolejny sezon obyczajowej produkcji będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,58 mln widzów „Przyjaciółek 14”, 32,27 mln zł z reklam. Kolejny sezon wiosną w dotychczasowym paśmie
fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że czternastą edycję „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 5 września do 28 listopada br.) śledziło średnio 1,58 mln widzów. Przełożyło się to na 11,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,30 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością cieszył odcinek pokazany 3 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,82 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-zawsze-warto-polsat-przegral-z-konkurencja-2-sezon,7170806613046913a ##

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,82 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 13,19 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Najgorszy kucharz” i „Wkręceni w randkę”; 3,29 proc.).

Polsat był już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej uplasowały się: Jedynka i Dwójka.

grafika

Wpływy z reklam wokół właśnie zakończonego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 32,27 mln zł. Dla porównania, dziesiąty sezon zarobił z reklam 36,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziesiata-edycja-tanca-z-gwiazdami-sandra-kubicka-i-damian-kordas-ogladalnosc,7170805076301953a ##

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Wiosną kolejna edycja

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polsat jest zadowolona z wyników oglądalności serialu, i tym samym planuje pokazać kolejną edycję w wiosennej ramówce 2020 roku. Z naszych informacji wynika, że kolejna odsłona „Przyjaciółek” będzie pokazywana o tej samej porze, co w poprzednich sezonach, czyli w czwartki o godz. 21.10.

Już trwają prace nad nowymi odcinkami produkcji.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami