Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w październiku do 24,4 proc.

Oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo wyniosła wpaździerniku 24,4% wobec 24,6% przed rokiem, poinformowała spółka wkomunikacie. W tzw. peak time (18:00-23:00) oglądalność stacji zgrupy TVN wzrosła do 27,3% wobec 26,9% w październiku 2008 r.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Oglądalność sztandarowego kanału TVN liczona całodobowa wyniosław październiku 19,0% wobec 19,4% przed rokiem, podała spółkapowołując się na dane ABG Nielsen Media Research. W peak timeoglądalność kanału TVN wzrosła o 0,4 pkt do 22,9%.

W I połowie 2009 roku grupa TVN miała 119,92 mln zł zysku wobec271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITINeovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK