Okazjum.pl w Evolution Media Net

Sieć reklamowa Evolution Media Net podpisała umowę z Okazjum.pl, który prezentuje promocje i wyprzedaże w sieciach handlowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Umowa została podpisana na wyłączność agencyjną do września br. z opcją przedłużenia.

W lutym 2013 roku serwis Okazjum.pl odwiedziło 700 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 9 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius, dane wydawcy).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii