Olga Kozierowska w kampanii Activii radzi, jak żyć #InSync (wideo)

Danone Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej Activia Challenge, której bohaterką jest trenerka biznesu Olga Kozierowska. Za jej realizację odpowiadają agencje VML Poland, Y&R i Mediacom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Olga Kozierowska w kampanii Activii radzi, jak żyć #InSync (wideo)
Olga Kozierowska

W ramach kampanii realizowany jest cykl wideo-coachingu, prowadzonego przez mentorkę i trenerkę biznesu Olgę Kozierowską, znaną szerzej kobietom z programu „Sukces Pisany Szminką”. Składa się z 4 odcinków dostępnych na kanale YouTube marki Activia. Celem cyklu filmów jest pomoc kobietom odpowiednio zaplanować, podejść do realizacji i wytrwać mimo kryzysów w noworocznych aspiracjach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olga-kozierowska-i-kinga-baranowska-w-kampanii-activii-motywujacej-kobiety-wideo ##

Kampania jest wspierana między innymi działaniami reklamowymi w serwisie Facebook.

Akcję realizują agencje Y&R, VML Poland oraz dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]