Olimpijski „Kibicometr” w internetowej kampanii „Tyskie. Łączy!”

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa „Tyskie. Łączy!”. Jej najważniejszym elementem jest olimpijski widget „Kibicometr”.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

W ramach trwającej od 8 lutego internetowej kampanii reklamowej piwa Tyskie udostępniono widget zliczający ilość ruchów wykonanych myszką komputerową i zamieniający je na liczbę kilometrów. Dzięki tej aplikacji – noszącej nazwę „Kibicometr” – każdy polski internauta może wirtualnie pokonać odległość dzielącą nasz kraj od parku olimpijskiego w Whistler koło Vancouver. W ramach akcji pod hasłem „Tyskie. Łączy!” po każdych „przebiegniętych” tak 8300 kilometrach na ścianach budynków w tych miastach wyświetlone zostaną filmiki pokazujące poparcie polskich kibiców dla naszych sportowców.

grafika

„Kibicometr” można pobrać ze strony tyskie.pl lub z komunikatora Gadu-Gadu10. Aplikację przygotowała agencja Tequila\Polska, w GG10 zakodował ją zespół programistów GG Network, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"