„Olivia” z nowym układem graficznym i większymi zdjęciami

Na rynku ukazał się miesięcznik „Olivia" (Wydawnictwo Bauer) w odświeżonej wersji. Wprowadzone zmiany objęły przede wszystkim makietę, która ma być bardziej przestrzenna i nowoczesna.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„Olivia” z nowym układem graficznym i większymi zdjęciami

Odświeżony układ graficzny jest teraz bardziej zróżnicowany, a teksty redakcyjne zilustrowane zostały większymi niż dotychczas zdjęciami. Tematyka „Olivii" pozostała poradniczo-lifestylowa. Bohaterką najnowszego wydania jest Paulina Krupińska.

W numerze znalazły się ponadto materiały o tym czego warto nauczyć się od zwierząt, jak trenować pozytywne myślenie, czym farbować włosy bez chemii, 5 stylizacji na słoneczną i deszczową jesień, czy przepisy na grzybowe rarytasy w śródziemnomorskim stylu.

Objętość magazynu to 100 stron. Cena egzemplarzowa pozostała bez zmian - wynosi 3,49 zł. Wydanie wspiera kampania reklamowa obejmująca magazyny Wydawnictwa Bauer. Nakład tego wydania wynosi 75 tys. egzemplarzy.

Średnia sprzedaż "Olivii" w pierwszym półroczu 2021 roku wyniosła 38 604 egz.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?