“Olivia” z kuponami rabatowymi i kampanią

Do grudniowego wydania miesięcznika “Olivia” (Marquard Media Polska), które ukaże się we wtorek 8 listopada br., dołączone zostaną kupony rabatowe. Numer wspiera kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kupony będą uprawniały do skorzystania ze zniżek przy zakupie ubrań, obuwia i dodatków w ponad 1600 sklepach w całej Polsce. Będzie je można realizować podczas weekendu 26-27 listopada br. w ramach akcji „Rodzinne zakupy z Olivią”

Magazyn ukaże się w nakładzie wynoszącym 258 tys. egz. w czterech mutacjach: z płytą CD z kolędami Piotra Rubika (w cenie 7,99 zł), z zestawem pereł (za 9,95 zł), z mixem płyt DVD „Miłosne gierki” lub „Za jakie grzechy” (7,50 zł) lub bez dodatków w normalnej cenie 3,99 zł.

grafika

Grudniowe wydanie „Olivii” wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, TVN 7, TV4, Kuchnia.tv, Zone Club, Zone Romantica, 4fun.tv, Fox life), radiu (Radio ZET, RMF FM, Radio Kolor), prasie („Newsweek Kobieta”, „Pani Domu”, “Cosmopolitan”, “Hot”, „Joy”), internecie (Wirtualna Polska) oraz na nośnikach City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście.  Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy, a media zaplanował MediaVest.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"