Kampania OLX skierowana jest do młodych odbiorców. Zachęca do sprzedawania i kupowania na platformie ogłoszeniowej OLX, tak by zarobione lub zaoszczędzone pieniądze móc przeznaczyć, na co tylko się chce, niezależnie od tego, czy będzie to skok ze spadochronem, czy wyjazd na długo wyczekiwany festiwal.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wojciech-mann-praca-ogloszenia-olx ##
Kampania OLX dla pokolenia Z
- Z rozmów z przedstawicielami pokolenia Z, którzy są odbiorcami naszych spotów, wiemy, że mimo tych niestabilnych i niepewnych czasów inflacji oraz nadchodzącego kryzysu chcą mieć możliwość przeżycia swojego życia i spełnienia marzeń - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Właśnie w spełnianiu tych marzeń może pomóc nasz serwis i na tym oparliśmy kampanię - dodaje.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olx-noclegi-joanna-krupa-cena-oferta ##

Na kampanię składają się 4 spoty. Od 24 października można je oglądać w telewizji, w social mediach, w kinach i na platformach VOD.
Za stronę kreatywną odpowiada agencja 180 Heartbeats + Jung v. Matt., za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Reżyserią spotów zajął się Tadeusz Śliwa, realizacją zdjęć Michał Englert.










