OLX w nowych reklamach mówi o wykluczeniu z rynku pracy

Pod hasłem „Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie” ruszyła nowa kampania wizerunkowa serwisu ogłoszeniowego OLX Praca. Celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat inkluzywności w zatrudnianiu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
OLX w nowych reklamach mówi o wykluczeniu z rynku pracy

Emitowana od 7 stycznia kampania OLX Praca opiera się na danych dotyczących rynku pracy. Do roku 2060, liczba osób w wieku produkcyjnym w Polsce może znacząco się zmniejszyć – z obecnych 22,17 miliona do zaledwie 15,1 miliona w wariancie średnim. W scenariuszu niższym ta liczba spadnie jeszcze bardziej, do 13,31 miliona.

Dodatkowo, jak wskazują analitycy Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w ciągu najbliższych dziesięciu lat z rynku pracy odejdzie aż 3,8 mln pracowników, podczas gdy napływ z młodszych roczników wyniesie tylko 1,7 mln. Deficyt pracowników, który już teraz stanowi jedną z głównych barier rozwoju dla wielu organizacji, będzie się jeszcze pogłębiał.

OLX o inkluzywności w zatrudnieniu

Dlatego OLX Praca w swojej kampanii zwraca szczególną uwagę na potrzebę aktywizacji i wsparcia różnych grup społecznych, w tym osób przewlekle chorych, z niepełnosprawnościami, rodziców wracających na rynek po przerwach związanych z rodzicielstwem, a także osób po 50. roku życia i młodych, poszukujących pierwszej pracy.

grafika

- Otwartość na wszystkich pracowników, potencjał oraz realna inkluzywność w zatrudnieniu, na którą zwracamy uwagę w najnowszej kampanii to dla przedsiębiorstw strategiczny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju organizacji - mówi odpowiedzialna za kampanię Jolanta Święcicka, senior marketing specialist w OLX.

Kampania jest realizowana w różnych kanałach komunikacji, w tym mediach społecznościowych, digitalu, radiu oraz przez działania PR i nośniki outdoor.  

Autorem strategii komunikacji i kampanii jest agencja Przestrzeń, która odpowiada również za działania w mediach społecznościowych. Media planuje i kupuje agencja mediowa Mindshare Poland. Spoty wyprodukował dom produkcyjny F25, a wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcją obrazu zajęło się studio Vein.

Jest to kolejna wizerunkowa kampania 360 agencji Przestrzeń dla OLX Praca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje