OMD z medialnym budżetem Coty

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Coty na czterech anglojęzycznych rynkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Należąca do holdingu Omnicom agencja będzie odpowiedzialna za medialną obsługę międzynarodowego koncernu kosmetycznego w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii.

Przetarg obejmował wszystkie te kraje w jednym pakiecie. W finałowej fazie rywalizacji OMD pokonał dom mediowy MPG (Havas), a na wcześniejszym etapie wyeliminowany został Maxus (WPP).

Coty, do którego należą takie marki jak Calvin Klein, Rimmel, La Cross, Cerruti, Chloe, Davidoff i Joop!, jest w trakcie przeglądu swoich zobowiązań medialnych również na innych światowych rynkach, ale jak na razie nie są znane żadne decyzje firmy w tym zakresie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny