On Board PR wypromuje kampanię „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie"

On Board PR Ecco Network realizuje kampanię „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” dla firmy Diageo oraz sieci hipermarketów Real.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

On Board PR Ecco Network prowadzi działania public relations dla drugiej edycji kampanii edukacyjnej „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” realizowanej wspólnie przez producenta alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys – firmę Diageo oraz sieć hipermarketów Real. Celem kampanii jest promocja odpowiedzialnego stylu picia alkoholu. Do zadań agencji należy stałe doradztwo dotyczące podejmowanych w ramach kampanii działań, relacje z mediami oraz opracowanie wizualizacji materiałów graficznych. Za realizację działań z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów kierowany przez Dorotę Ciszek.

Umowę podpisano do końca sierpnia 2011 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2