„Pytaj dlaczego” w kampanii Onet Premium

“Pytaj dlaczego” to nowa platforma komunikacyjna uruchomiona przez Onet Premium. Jej celem jest redefinicja sposobu mówienia o wartości subskrypcji cyfrowej. Nowa kampania podkreśla, że Onet Premium to nie tylko dostęp do treści, ale przede wszystkim zaproszenie do świadomego odbioru rzeczywistości.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
„Pytaj dlaczego” w kampanii Onet Premium
Źródło: Onet

Kampanię otwiera 60-sekundowy spot promocyjny w reżyserii Michała Chmielewskiego. Film stawia fundamentalne pytania: Czy istnieje tylko jeden punkt widzenia? Czy warto słuchać tylko tego, co chcemy usłyszeć? – podkreślając, że rozumienie świata to proces wymagający wysiłku i zaangażowania. Zostały w nim wykorzystane fragmenty autentycznych nagrań z codziennej pracy reporterów i reporterek.

– Subskrybenci Onetu Premium to osoby, którym nie wystarczają nagłówki, jedno źródło wiedzy i proste odpowiedzi. U nas mogą szukać głębiej i zapoznawać się z różnymi perspektywami, korzystając z wielu polskich i zagranicznych źródeł oraz formatów, dostępnych w ramach jednej subskrypcji, co unikalne na polskim rynku – mówi Danuta Breguła, dyrektorka zarządzająca Onetu w Ringier Axel Springer Polska.

Kto odpowiada za realizacje kampanii “Pytaj dlaczego”?

Po stronie Ringier Axel Springer Polska za przygotowanie kampanii odpowiada Justyna Świtaj, Subscription Marketing Lead wraz z zespołem Onet Premium we współpracy z działem marketingu RASP. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Pomysłodawcą kampanii jest Jakub Barzak, spot wyreżyserował Michał Chmielewski, za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny RIOTS, a muzykę do obrazu skomponował Marek Pospieszalski.  

– To nie jest kolejna kampania zachwalająca benefity produktowe. To oda do samodzielnego myślenia, mówiąca o odwadze do wyrażania własnych opinii i chęci zrozumienia więcej. W dobie fake newsów i płynnej rzeczywistości, której interpretacje są nam zewsząd narzucane, dopytywanie wydaje się jedyną sensowną odpowiedzią. – mówią Marta Tomczak & Marta Adamkowska, współautorki kampanii z Teamu Kreatywnego agencji 180heartbeats + Jung von Matt.

Platforma „Pytaj dlaczego” promuje usługę subskrypcyjną oferującą dostęp do pogłębionych treści redakcji Onetu, Newsweeka, Forbesa, Przeglądu Sportowego, Politico i wielu innych tytułów. Subskrybenci i subskrybentki zyskują dostęp do topowych podcastów politycznych takich jak “Stan Wyjątkowy” czy “Raport Międzynarodowy”, których mogą słuchać w aplikacji Onet Audio. Ponadto mają możliwość brania udziału w wydarzeniach live prowadzonych przez topowych dziennikarzy i dziennikarki Ringier Axel Springer Polska.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]