OOH MPG wyłącznym brokerem sieci Student TV i Traffic TV

OOH MPG zyskał wyłączność na sprzedaż reklam w sieciach digital signage Student TV i Traffic TV. Firma poszerzyła w tym celu dotychczasową umowę z POL TV.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

OOH MPG, dział out of home media grupy PMPG, przejął na wyłączność sprzedaż reklam w sieciach digital signage Student TV i Traffic TV należących do POL TV. Student TV obejmuje 106 ekranów 42-calowych na 44 uczelniach w 14 miastach, a Traffic TV – 303 ekranów na terenie 5 lotnisk, 27 dworców PKP oraz 9 dworców PKS. OOH MPG rozpoczął sprzedaż reklam na tych nośnikach na początku bieżącego roku (więcej), natomiast obecnie zyskał wyłączność w tym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK