Opera Mini traci użytkowników

Ponad 207,2 miliona osób korzystało we wrześniu br. z przeglądarek Opera Mini i Opera Mobile, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń mobilnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o ponad 35 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (nieco ponad 153 mln), ale jednocześnie o ponad 2,7 miliona mniejsza niż w sierpniu (ponad 209,9 mln) - wynika z najnowszej edycji raportu 'State of the Mobile Web' firmy Opera Software, producenta przeglądarek.

W porównaniu z sierpniem użytkowników zyskała Opera Mobile - z ponad 18,9 miliona do ponad 19,6 miliona. Natomiast spadek z blisko 191 milionów do ponad 187,5 miliona użytkowników zanotowała Opera Mini (we wrześniu ub.r. miała ponad 131,3 mln użytkowników).

grafika

Użytkownicy Opera Mini odwiedzili we wrześniu ponad 116 miliardów stron - o ponad 46 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2011, ale mniej niż miesiąc wcześniej (ponad 122 mld stron).

grafika

Z kolei objętość danych wygenerowanych dla operatorów komórkowych przez użytkowników Opera Mini zwiększyła się rok do roku o ponad 77 proc., do poziomu ponad 2,21 miliarda MB (mniej więcej tyle samo co w sierpniu br.). Dane w Operze Mini są kompresowane o maksymalnie 90 proc. - gdyby nie to, użytkownicy przeglądarki obejrzeliby blisko 8,3 petabajta danych.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK