Oppo szykuje się do wejścia na polski rynek

Oppo, chiński producent smartfonów zamierza rozpocząć sprzedaż swoich urządzeń na polskim rynku – wynika z nieoficjalnych informacji. Firma jest obecnie piątym co do wielkości dostawcą smartfonów na świecie, termin jego wejścia do Polski nie jest dokładnie znany.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Oppo szykuje się do wejścia na polski rynek

O możliwym bliskim pojawieniu się marki Oppo na polskim rynku poinformował serwis Komórkomania opierając się na własnych źródłach. Zgodnie z tymi doniesieniami Oppo należące obecnie do koncernu BBK Electronics zamierza zaoferować w Polsce smartfony swojej produkcji, które obecnie są najlepiej znane na rynkach chińskim i azjatyckim.

grafika

Oppo miałoby się pojawić w Polsce jesienią br., prawdopodobnie producent będzie chciał wykorzystać koniunkturę związaną z tegorocznym okresem świątecznym.

Zamiary chińskiego producenta może potwierdzać fakt, że w serwisie LinkedIn rozpoczął on rekrutację polskich pracowników. Z kolei zgodnie z nieoficjalnymi informacjami Oppo zamierza zatrudnić u nas osoby pracujące w największych firmach telekomunikacyjnych działających w Polsce.

Obecnie, jak wynika z danych dostarczonych przez Counterpoint Oppo jest piątym największym na świecie sprzedawcą smartfonów, w II kwartale br. dostarczyło na rynek ponad 29 mln sztuk swoich urządzeń.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej