Option One dla Nestle Aquarel i Nałęczowianki

Zakończyła się ogólnopolska akcja marketingowa dla detalistów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zakończyła się ogólnopolska akcja marketingowa dla detalistów, organizowana na zlecenie ESI Polska przez Option One - agencję Sales & Marketing Services. Jej celem było dotarcie do jak największej ilości sklepów detalicznych w Polsce i wprowadzenie do sprzedaży nowej marki wody ESI - Nestle Aquarel.

Przedstawiciele Option One instalowali również w punktach sprzedaży materiały POS informujące o prowadzonej dla marki Nałęczowianka dużej promocji konsumenckiej "Diamentowa promocja - sms'y z wody prosto po nagrody!"

"Akcja zakończyła się dużym sukcesem" - mówi Katarzyna Orlińska, Project Manager Option One. "Zarządzany przez nas zespół 100 Przedstawicieli Handlowych dotarł z informacją sprzedażową i materiałami promocyjnymi Nestle Aquarel oraz Nałęczowianki do ponad 13 000 najważniejszych sklepów detalicznych w kraju. Z uwagi na trwający sezon letni istotne było, aby akcja przeprowadzona była w jak najkrótszym czasie. Udało się to dzięki opracowanemu przez nas systemowi motywacyjnemu dla Przedstawicieli - ich intensywna praca spowodowała, że cały projekt zamknięty został w czasie zaledwie 2 tygodni! Dla klienta ważny był również fakt, że niemal we wszystkich odwiedzonych punktach udało się zainstalować drukowane materiały promocyjne, z reguły przecież dość niechętnie widziane przez właścicieli i kierowników sklepów."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej