Opus B dla Radia BIS

BIS Polskie Radio rozstrzygnęło przetarg na kampanię wizerunkową stacji.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Na short liście znalazły się trzy agencje: „Schulz”, „Opus B” oraz „Kreacja Pro”.

„Na podstawie przeprowadzonych badań oceny koncepcji kreatywnych dyrekcja BIS Polskiego Radia wybrała krakowską agencję Opus B” – mówi nam Anita Celarska, Specjalista ds. Public Relations PR SA.

Będzie to kolejna kampania wizerunkowa realizowana we współpracy z Opus B. W zeszłym roku agencja także przygotowywała kreację dla Radia BIS.

Start kampanii przewidziany jest na wrzesień 2006 roku.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej