Orange z Oppo

Orange ogłosił zawiązanie na poziomie europejskim partnerstwa z firmą Oppo w zakresie wspólnych innowacji, które mają pomóc w dostarczaniu usług operatora do smartfonów chińskiego producenta oraz urządzeń IoT.

km
km
Udostępnij artykuł:
Orange z Oppo
Fot.: Orange Polska

Podstawowym celem partnerstwa Orange i Oppo jest "wspólne tworzenie innowacyjnych rozwiązań, aby sprostać zmieniającym się potrzebom konsumentów".

"Rosnący udział urządzeń w wolnej sprzedaży lub wykorzystujących eSIM jest efektem nowych możliwości dla dzisiejszych konsumentów, którzy z łatwością mogą wybrać, gdzie i za czyim pośrednictwem dokonują zakupu, np.: w sklepie internetowym, punkcie fizycznym czy poprzez serwis aukcyjny. Ci właśnie klienci w pierwszej kolejności, dzięki zawartemu partnerstwu, otrzymają sprawniejszy i łatwiejszy dostępu do usług i rozwiązań Orange, co wydatnie uprości tzw. podróż klienta (consumer journey)." - czytamy w komunikacie dotyczącym partnerstwa.

Obie strony liczą na to, że połączenie wizji i możliwości technicznych Oppo z rozległą siecią Orange i znajomością potrzeb klienta umożliwi im projektowanie nowych i pionierskich rozwiązań, które spełnią te specyficzne potrzeby rynkowe.

Orange w I kwartale 2020 r. zanotował w ujęciu kwartał do kwartału 4,6-proc. wzrost liczby urządzeń z systemem Android pochodzących z wolnego rynku, które podłączone zostały do europejskiej sieci operatora. Personalizacja takich urządzeń zostaje uruchomiona po wykryciu karty SIM Orange w smartfonie. Dzięki temu operator może korzystać z kanału OTA (over-the-air) Oppo w celu autoinstalowania usług Orange, takich jak My Orange / Orange et Moi lub Orange TV.

Personalizacja Orange zostanie wprowadzona dla klientów telekomu w całej Europie w urządzeniach Oppo dostępnych z pozaoperatorskiej dystrybucji, począwszy od października 2020 r., w tym na dwóch nowych urządzeniach 5G - Reno 4 Z 5G i Reno4 Pro 5G - oraz smartfonie Oppo A72. Szczegółowe informacje o dostępności w danym kraju będą podawane przez lokalne oddziały operatora.

Orange i Oppo wspólnie pracują również nad wprowadzeniem nowego smartwatcha Oppo Watch eSIM 46 mm. Orange zdalnie łączy się i aktywuje eSIM w modelu On Device WearOS, co stanowi część strategii multi-SIM Orange. Pomaga to klientom operatora w łączeniu ich smartfonów i urządzeń ubieralnych z jednym numerem telefonu. W ramach europejskiego zasięgu Orange sprzedaż smartwatchów wykorzystujących eSIM wzrosła o 80 proc. rok do roku, stanowiąc 30 proc. całego wolumenu i połowę całkowitego przychodu ze smartwatchów w ramach europejskiego rejonu.

Docelowa partnerstwo Orange z Oppo ma zostać rozszerzone na wszystkie rynki, na których działa pomarańczowy operator.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]