Orlen szuka agencji do loterii Vitay

PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na organizację loterii dla uczestników programu Vitay. Zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do 22 lutego br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem rozpoczętego postępowania przez PKN Orlen jest rozpoznanie rynku oraz analiza możliwości potencjalnych dostawców/agencji w zakresie organizacji loterii dla uczestników programu Vitay.

Zainteresowane firmy muszą wykazać się m.in. co najmniej 5-letnim doświadczeniem w organizacji loterii, posiadaniem certyfikowanego urządzenia losującego/systemu, doświadczeniem w kompleksowej realizacji loterii.

Muszą mieć też doświadczenie w obsłudze loterii promocyjnych lub audiotekstowych o budżecie projektowym co najmniej 2 mln zł.

PKN  Orlen zastrzega  sobie  prawo  do  swobodnego wyboru  firm,  które  zostaną zaproszone do składania odpowiedzi w ramach RFI.

Na  podstawie  wiedzy  zdobytej  w  ramach  prowadzonego teraz zapytania  o  Informację, spółka zastrzega  sobie  prawo  do  wyboru  firm,  które  zostaną  zaproszone  do  późniejszego, ewentualnego zapytania ofertowego.

Postępowanie trwa do 22 lutego, a jego szczegóły znajdują się tutaj.

Orlen zrealizował największą w swoje historii loterię konsumencką w 2019 roku. Pula nagród wówczas warta była ponad 56 mln zł.

Loterię promowała kampania reklamowa z udziałem kierowcy rajdowego Roberta Kubicy. Za loterię odpowiadała agencja Unique One,  kampanię reklamową realizowała agencja Red8.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej