Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service

Koncern paliwowy Orlen zaprasza agencje reklamowe do składania ofert na obsługę reklamową full service - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowy ze zwycięskimi agencjami zawrze na 4 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Orlen rozpoczął postępowanie ofertowe, którego celem jest wybór agencji reklamowych świadczących usługi full service.

Postępowanie odbędzie się w dwóch turach. W turze I agencje zostaną poproszone o spełnienie kryteriów formalnych oraz merytorycznych. W turze II przedstawione zostanie zadanie konkursowe  - tylko dla tych, którzy zakwalifikują się do II etapu.

Proces ten dotyczy obsługi reklamowej ATL i BTL. Orlen wyjaśnia, że istnieje możliwość składania ofert w obu pozycjach. Spółka oczekuje jednak ofert od agencji, które są w stanie świadczyć usługi zarówno w jednej jak i drugiej strategii, czyli ATL i BTL. Zakres docelowych umów będzie zawierał usługi full service.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orlen-410-mln-zl-marketing-pr-koszty-doradcow-prawnikow,7169646865438337a ##

W przypadku ofert składanych na obsługę reklamową ATL Orlen wymaga od agencji doświadczenia w postaci minimum 3 przykładów kampanii marketingowych360 (z wykorzystaniem TV) zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat; zaprezentowania marek obsługiwanych w ciągu 3 ostatnich lat z przykładowymi projektami ATL zrealizowanymi dla największych klientów, informacji o niestandardowych realizacjach ATL, zdobytych nagrodach w ciągu 3 ostatnich lat i innych dodatkowych informacji związanych z produkcją ATL.

Od agencji składających oferty w zakresie obsługi BTL, Orlen oczekuje z kolei  minimum 3 przykładów projektów BTL zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, zaprezentowania marek obsługiwanych w ciągu 3 ostatnich lat z przykładowymi projektami BTL zrealizowanymi dla największych klientów, informacji o niestandardowych realizacjach BTL, własnych możliwości produkcyjnych i innych dodatkowych informacji związanych z produkcją materiałów BTL.

Z wybranymi agencjami Orlen zawrze umowy na 4 lata, z możliwością ich przedłużenia o rok. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 3 sierpnia br.

Orlen współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi. Jedną z ostatnich kampanii, pod hasłem "Mały atom, wielka sprawa" przygotowała i realizowała agencja reklamowa Grey. Obsługą mediową Orlenu zajmuje się agencja mediowa Sigma Bis, której spółka jest - wspólnie z PZU - właścicielem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?