Orlen chce zatrudnić agencję do obsługi social mediów

PKN Orlen wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą mediów społecznościowych spółki Orlen Paliwa, zajmującej się sprzedażą paliw silnikowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie rekomendacji i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych kierowanej do klientów biznesowych (B2B) spółki.

Orlen chce budować wizerunek spółki Orlen Paliwa jako lidera hurtowej sprzedaży paliw na rynku.

Zwycięska agencja będzie pracować dla Orlenu do końca przyszłego roku. Spółka nie wyklucza jej przedłużenia na kolejne lata.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 września.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie