OS3 multimedia zdobyła internetowy budżet Hortexu

OS3 multimedia będzie promować markę Hortex w internecie. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

OS3 multimedia będzie prowadzić w internecie działania budujące nowy wizerunek oraz silną pozycję Hortex. Jednym z elementów tej współpracy będzie wsparcie w mediach społecznościowych, za które odpowiadać będzie Ostryga, agencja wydzielona niedawno z OS3 multimedia (więcej na ten temat).

W ub.r. Hortex przeszedł redesign. Zmianie uległa strategia komunikacji, logo oraz opakowania soków i mrożonek tej marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]