Osiem agencji walczy o obslugę interntowych kampanii resortu klimatu

Osiem agencji złożyło oferty w przetargu Ministerstwa Klimatu i Środowiska na obsługę kampanii informacyjnych w internecie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Euvic Media, Remarkable Ones czy agencja reklamowa dsk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg resortu klimatu

dotyczy obsługi emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie.

Chodzi o wszelkie płatne emisje materiałów i treści reklamowych, postów lub innych formatów wykorzystywanych w danym portalu społecznościowym lub sieci reklamowej i wyszukiwarce Google.

Budżet resortu na te działania wynosi 397,2 tys. zł.

Współpracą z ministerstwem w tym zakresie zainteresowane są agencje We Try Harder (zaproponowana cena wynosi 294 tys. zł), Bringmore Advertising (377,1 tys. zł), Interprima (397,2 tys. zł), Fabryka Marketingu (108 tys. zł), agencja reklamowa dsk (200,7 tys. zł), Interactivevision (321 tys. zł), Remarkable Ones (319,2 tys. zł) oraz Euvic Media z Fabryką Komunikacji Społecznej (182 tys. zł).

Z wybraną w przetargu agencją resort będzie pracować do końca listopada br. O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (40 proc.), portfolio (25 proc.), doświadczenie koordynatora projektu (25 proc.)zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do realizacji projektu (10 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie