Paolo Sorrentino wyreżyserował spot dla marki Bulgari

Marka biżuteryjna Bulgari promuje się spotem "Unexpected Wonders", w którym występują aktorki Zendaya i Anne Hathaway. Reklamę wyreżyserował Paolo Sorrentino, który jest reżyserem takich filmów, jak "Wielkie Piękno" czy nominowany do Oscarów "To była ręka Boga".

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dwuipółminutowy film krótkometrażowy zatytułowany „Niespodziewane cuda” rozgrywa się w Rzymie i nieodłącznie odwołuje się do ról Anne Hathaway, m.in. w  „Ocean's 8” i „The Hustle”.

„Zaakceptuj serdeczne zaproszenie Rzymu i szukaj radości i zachwytu w każdej chwili, lśniąc pięknem w najbardziej zaskakujących miejscach – wiedząc, że pozostawanie ciekawym otwiera nas na nieskończoność błogich możliwości” – przekonuje Bulgari w wydanym komunikacie.

Hathaway mówi w filmie „W poszukiwaniu cudu…”, podczas gdy Zendaya dodaje: „… nie ma zakończeń”. Eleganckie klejnoty rozrzucone są po posiadłości, gdy Hathaway pożądliwie wpatruje się w rzadkie kamienie szlachetne i samą Zendayę. Wydaje się, że dwie aktorki mrugają do siebie przez cały film.

Nagle klejnoty spadają jak płatki z sufitu. Motyle unoszą się nad twarzą Hathaway, gdy ta zaczyna powoli tańczyć, niemal tak jak Uma Thurman w „Pulp Fiction”, Zendaya wtacza się w kadr, upadając obok Hathaway. Kobiety dzielą również łóżko, a film kończy się sceną, w której kobiety przytulają się do siebie: „Aby odkryć nieoczekiwane cuda” — szepcze Zendaya.

Reżyserem nowej reklamy Bulgari jest włoski filmowiec Paolo Sorrentino, który  ostatnio wyreżyserował film „To była ręka Boga”, nominowany do Oscara w 2022 roku w kategorii „Najlepszy międzynarodowy film fabularny”. Sorrentino pracuje obecnie nad adaptacją opowiadania „Mob Girl” o matce mieszkającej w dzielnicy Lower East Side w Nowym Jorku, która zostaje mafijną informatorką FBI.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję