240 tys. widzów „Papierów na szczęście” w TVN7, dotychczas 11,34 mln zł z reklam

Nowy serial Siódemki „Papiery na szczęście” w jesiennej ramówce oglądało średnio 240 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV. Wpływy z reklam wokół dotychczasowych odcinków wyniosły 11,34 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
240 tys. widzów „Papierów na szczęście” w TVN7, dotychczas 11,34 mln zł z reklam
Adriana Kalska w serialu „Papiery na szczęście”; fot. TVN7

Średnia widownia premierowych odcinków nowego serialu Siódemki „Papiery na szczęście”, wyemitowanych w okresie od 6 września do 23 grudnia 2021 roku wyniosła 240 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,85 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 28 września. Śledziło ją średnio 348 tys. osób.

grafika

Dla porównania, ostatni sezon „Zakochanych po uszy” emitowany w tym samym paśmie w poprzednich miesiącach śledziło o 112 tys. osób więcej. W okresie od 4 stycznia do 2 września 2021 roku produkcja gromadziła średnio 352 tys. widzów, co dało Siódemce 2,82 proc. udziału w 4+, 4,11 proc. w 16-49 i 3,57 proc. w 16-59.

„Papiery na szczęście” mają niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn7-nowe-logo-oprawa,7170131074984065a ##

Kanał TVN7 w czasie nadawania jesiennych odcinków „Papierów na szczęście” przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami TV4 (8,16 proc.) i TV Puls (4,97 proc.). Siódemka wypadła lepiej od TTV (1,46 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 stacja była trzecia na tle swoich głównych konkurentów.

grafika

Wpływy z reklam dotychczas wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 11,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Papiery na szczęście” to autorski projekt Siódemki. Serial opowiada historię Marty, żony znanego piłkarza Krisa, która wraz z dwójką dzieci decyduje się porzucić swoje luksusowe życie i postanawia zacząć wszystko od zera. Zatrudnia się w rodzinie zamożnych deweloperów, gdzie poznaje przystojnego Adama.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hotel-paradise-tvn7-4-sezon-kto-wygral-ogladalnosc-nowe-edycje,7170072696678529a ##

W główne role w serialu wcielą się Adriana Kalska (Marta), Jakub Sasak (Adam) i Mateusz Kmiecik (Kris). Zdjęcia do produkcji wystartowały w kwietniu. Prace na planie realizowane są w Krakowie.

Za produkcję „Papierów na szczęście” odpowiadają twórcy sukcesu serialu „Zakochani po uszy” - autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, reżyserką - Regina Zawadzka-Bigaj, autorem zdjęć - Jacek Fabrowicz, a producentką - Krystyna Lasoń.

Nowe odcinki od 3 stycznia

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta