Paralotna dla Oscillococcinum

Agencja Paralotna przygotowała adaptację francuskiego spotutelewizyjnego Oscillococcinum - leku przeciwko przeziębieniu igrypie należącego do portfolio Boiron.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania, która pod hasłem "Lecz się bezpiecznie!" ruszyła napoczątku listopada, ma na celu odświeżenie wizerunku marki.

Spot emitowany jest w stacjach: TVN, Polsat, TVN7, TV Puls orazna kanałach tematycznych Hallmark, Zone Europa etc.

Osoba odpowiedzialna ze strony klienta: Edyta Nocuń - ProductManager

Agencja reklamowa: Paralotna

Copywriter: Mariusz Bagan

Account Executive: Anna Grecka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta