Paralotna dla Readers Digest

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Paralotna przygotowała kampanię dla Przeglądu Readers Digest. Celem kampanii jest zwiększenie ilości osob, które otworzą kopertę i zapoznają się z nowym pakietem RD. W tej edycji loterii nagroda jest najwyższa w historii.

Grupa docelowa to głównie kobiety w wieku 45 - 55 lat, mieszkanki miast. Kampania ma uświadomić konsumentom, że wielka wygrana jest w zasięgu ręki, a pieniądze właściwie leżą w ich skrzynce pocztowej.

Przedstawiciel klienta odpowiedzialny za kalmpanię to Jacek Tomczuk. Ze strony agencji za kampanie odpowiedzialna jest Agnieszka Warulik. Za kreacje odpowiadają Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz i Paweł Lis; Copywriter: Michał Holewjusz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"