Partner of Promotion dla Genertel

Włoska firma ubezpieczeniowa Genertel, właściciel marki ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, rozpoczęła współpracę z agencją Partner of Promotion.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion dla Genertel

Agencja Partner of Promotion w ramach współpracy odpowiedzialna jest za kompleksowe działania PR dla Redclick w Polsce, w tym między innymi za prowadzenie biura prasowego, organizację eventów oraz projekty specjalne.  

Genertel to firma należąca do włoskiej Grupy Generali. Powstała w 1994 r. i jako pierwsza we Włoszech sprzedawała polisy przez telefon i internet. Do Polski Genertel wchodzi z nową marką ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, która jeszcze w tym roku zadebiutuje na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta