Partner of Promotion wygrywa przetarg Instytutu Żywności i Żywienia

Agencja Partner of Promotion w ramach wygranego przetargu zrealizuje na rzecz Instytutu Żywności i Żywienia kampanię edukacyjną „Zrób pierwszy krok do zdrowia – pikniki edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należą m.in. opracowanie konceptu kreatywnego wydarzeń, przygotowanie strategii komunikacji, realizacja serii pikników edukacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej w regionach, w których realizowane będą wydarzenia.

Kampania ma na celu budowanie świadomości Polaków w zakresie zdrowej diety i aktywności fizycznej oraz promocję bezpłatnych porad dietetycznych, udzielanych przez internet w ramach Centrum Dietetycznego Online NCEŻ. Pikniki zorganizowane zostaną w dziesięciu polskich miastach, w których wskaźnik nadwagi wśród dzieci jest najwyższy.

Projekt potrwa do końca tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana