Partner of Promotion wypromuje Pepsi, Mirinda, 7UP, Rockstar, Mountain Dew i Lipton Ice Tea

Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę marek Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist, Mirinda, 7UP, Rockstar, Mountain Dew oraz Lipton Ice Tea, należących do kategorii bezalkoholowe napoje gazowane z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers Poland.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz obsługę potencjalnych sytuacji kryzysowych.

Partner of Promotion będzie wspierać aktywacje produktowe oraz prowadzić stałe biuro prasowe dla wszystkich marek.

Współpraca rozpocznie się od wsparcia multibrandowego projektu Raz, Dwa, Mix 2016.

Obsługą nowego klienta zajmie się zespół pod nadzorem Agnieszki Jędrzejczyk-Wojciechowskiej, account director.

Strony nie ujawniają na jaki okres zawarto umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]