Paweł Lach dyrektorem operacyjnym BrainJuice Group

Paweł Lach objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji marketingowej BrainJuice Group, zastępując Sławomira Ziętarskiego. Wcześniej pracował m.in. w 24/7 Communication i Communication Unlimited.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Paweł Lach dyrektorem operacyjnym BrainJuice Group
Paweł Lach

Jako dyrektor operacyjny Paweł Lach odpowiada obecnie w BrainJuice Group za działy kreacji i strategii, aktywności agencji w zakresie szeroko pojętego digitalu oraz produkcje wideo oraz realizacje programistyczne. Przejął stanowisko zwolnione przez Sławomira Ziętarskiego, który odszedł z agencji, nie podano jego planów zawodowych.

Poprzednio Paweł Lach pracował w agencji 24/7 Communication. Jako production manager zarządzał działami wideo, kreacji, social media i data analisys i odpowiadał za współpracę z podwykonawcami.

Wcześniej był szefem nowych technologii w agencji reklamowej Communication Unlimited. Ponadto pracował w agencjach Grupa RX, Efigence i Polcode, jako project manager zarządzał projektami interaktywnymi.

Lach ma też kompetencje w zakresie doradztwa i prowadzenia kompleksowych kampanii wyborczych na poziomie samorządu i wyborów parlamentarnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style