Pekpol zaprasza do wspólnego grillowania

Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" uruchomiły outdoorową kampanię promującą kiszkę ziemniaczaną Pekpolu.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Smaczna grillowana… KISZKA ZIEMNIACZANA" – to hasło zachęca mieszkańców Ostrołęki i Łomży do zakupu "wyśmienitej i niepowtarzalnej na ruszt" kiszki ziemniaczanej Pekpolu.

Produkt promowany jest na plakatach reklamy zewnętrznej. Kampania związana jest z sezonem na grilla i potrwa do połowy września, a realizowana jest na 46 nośnikach.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie