Pełka Creatives dla marek spożywczych Unilever Polska

Agencja Pełka Creatives przygotuje architekturę i strategię marketingową dla marek Unilever Polska z sektora spożywczego. Zlecenie to zdobyła dzięki rekomendacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pełka Creatives architekturę i strategię marek spożywczych Unilever Polska będzie przygotowywać przez najbliższe kilka miesięcy. Agencja ani producent nie ujawniają, których konkretnie brandów dotyczy zlecenie, ani nawet czy chodzi o marki już dostępne na rynku czy nowe. Obecnie spożywcze portfolio Unilevera obejmuje następujące brandy: Algido, Amino, Delma, Flora, Hellmann’s, Kasia, Knorr, Lipton, Rama, Saga i Tortex. W Pełka Creatives realizacją tego zlecenia kierują dyrektor strategii Katarzyna Masewicz i dyrektor kreatywny Maciej Malewicz. Oboje w latach 2007-09, pracując w agencji JWT, zarządzali już pracami nad markami Unilevera. Przede wszystkim ze względu na tamto doświadczenie koncern zdecydował się powierzyć Pełka Creatives nowy projekt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem