Pepsi z globalną kampanią "Play Never Stops". Gwiazdami Messi, Pogba, Salah, Sterling

Koncern Pepsi wystartował z nową kampanią reklamową napoju Pepsi Max -"Play Never Stops". W spocie występują gwiazdy piłki nożnej - Leo Messi, Paul Pogba, Raheem Sterling i Mohamed Salah.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania jest częścią platformy komunikacyjnej "For the love of it". Promuje limitowaną edycję Pepsi Max z wizerunkami Messiego, Pogby, Salaha i Sterlinga. Na wybranych puszkach zamieszczono kody QR, które pozwalają zagrać w specjalną digitalową grę, wcielając się w jednego z piłkarzy, a wynikami podzielić się na Instagram Stories.

Główną osią działań jest 60-sekundowy spot z udziałem gwiazd piłki nożnej. Dla Paula Pogby i Raheema Sterlinga to pierwsza globalna kampania reklamowa z Pepsi.

Akcja powstała w ramach współpracy koncernu z UEFA Champions League. Obejmie 80 rynków na całym świecie.

Motywem muzycznym jest utwór Ginette Claudette “Presidente". Reżyserem rekalmy jest Henry Scholfield.

Kreację przygotowała AMV BBDO, za część mediową odpowiada OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej