PepsiCo i Beyond Meat będą produkować roślinne przekąski i napoje

Firmy Beyond Meat i PepsiCo poinformowały o utworzeniu spółki joint venture The PLANeT Partnership, która zajmie się tworzeniem, produkcją i sprzedażą nowych przekąsek i napojów pochodzenia roślinnego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PepsiCo i Beyond Meat będą produkować roślinne przekąski i napoje

Firmy informują, że partnerstwo daje Beyond Meat szansę wykorzystania wiedzy PepsiCo w zakresie produkcji i marketingu nowych produktów.

Ze swojej strony PepsiCo może pogłębić swoje inwestycje w coraz bardziej "zatłoczone" kategorie roślinne, współpracując z jednym z czołowych twórców substytutów mięsa. Według szacunków firmy Jefferies, Beyond Meat kontroluje około 13 proc. kategorii alternatyw mięsa w Stanach Zjednoczonych.

- PepsiCo jest dla nas idealnym partnerem w tym przedsięwzięciu o globalnym zasięgu i znaczeniu - mówi cytowany w oświadczeniu CEO Beyond Meat, Ethan Brown.

Operacje będą zarządzane przez spółkę The PLANeT Partnership. Warunki finansowe partnerstwa nie zostały ujawnione.

Kooperacja z Beyond Meat pomaga PepsiCo w realizacji celów zrównoważonego rozwoju. W ubiegłym roku firma podpisała zobowiązanie Organizacji Narodów Zjednoczonych, zobowiązując się do wyznaczenia naukowych celów redukcji emisji CO2. Raport ONZ z 2019 r. wykazał, że system żywnościowy przyczynia się do 37 proc. emisji gazów cieplarnianych. W ostatnich latach PepsiCo stara się również ograniczać ilość cukru w ​​swoich produktach i dodawać do swojego portfolio zdrowsze przekąski i napoje.

- Białka pochodzenia roślinnego stanowią dla nas ekscytującą możliwość wzrostu, nową granicę w naszych wysiłkach na rzecz zbudowania bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego i bycia pozytywną siłą dla ludzi i planety, spełniając jednocześnie zapotrzebowanie konsumentów na poszerzone portfolio bardziej odżywczych produktów - mówi Ram Krishnan, global chief commercial officer PepsiCo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce