PepsiCo wchodzi na BeReal

Rusza kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot, realizowana na platformie społecznościowej BeReal.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PepsiCo wchodzi na BeReal

“Marki należące do PepsiCo są pierwszymi w Polsce, które podjęły komercyjną współpracę z tym serwisem” - podano w komunikacie. 

Polscy użytkownicy BeReal zetkną się z przygotowanym z myślą o tej platformie, pełnoreklamowym formatem Pepsi i Flamin’ Hot od początku października. Za całość projektu – od pomysłu do realizacji – odpowiedzialny jest Zespół agencji mediowej Zenith Polska.

BeReal to francuska aplikacja do udostępniania zdjęć w mediach społecznościowych, wydana w 2020 roku, która zyskała popularność dwa lata temu (56 milionów pobrań w ciągu roku). Zachęca użytkowników do publikowania zdjęć siebie i swojego życia, ale – co w niej najważniejsze – bez filtrów lub edycji zdjęć. Użytkownicy aplikacji otrzymują codzienne, o losowej porze dnia, powiadomienie o treści „Czas na BeReal”, które daje im dwie minuty na zrobienie i opublikowanie selfie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?