PewDiePie ma ponad 100 milionów subskrypcji na YouTube

Liczba subskrypcji kanału PewDiePie, prowadzonego przez Szweda Felixa Kjellberga, przekroczyła właśnie 100 milionów. To pierwszy indywidualny twórca na YouTube z tak dużą liczbą subskrypcji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

PewDiePie, a właściwie Felix Kjellberg, prowadzi kanał na YouTube od 2010 roku. Publikuje głównie treści humorystyczne, vlogi oraz filmy „Let’s Play”. W niektórych filmach komentuje bieżące wydarzenia na świecie oraz to co dzieje się na YouTube. W niektórych filmach pojawia się jego partnerka (od niedawna żona), Marzia Bisognin.

Historyczny rekord PewDiePie'a

Kjellberg jest pierwszym w historii serwisu indywidualnym twórcą, który zgromadził ponad 100 milionów subskrypcji. Daleko w tyle zostawia innych youtuberów, którzy w klasyfikacji największych kanałów osiągają najwyżej ok. 60 mln subskrypcji. Youtubera pod względem liczby subskrypcji na kanale wyprzedza tylko indyjski kanał muzyczny T-Series, gdzie znajdują się największe przeboje z tego kraju.

Szwed podziękował na Twitterze swoim fanom.

Specjalne gratulacje złożył twórcy YouTube.

Kontrowersje wokół PewDiePie

Czarne chmury nad karierą Felixa Kjellberga zebrały się w lutym 2017 roku. Wtedy „The Wall Street Journal” ujawnił, że przez pół roku w filmach twórcy pojawiały się treści o charakterze antysemickim i nazistowskim. W rezultacie youtuber utracił kontrakt z wytwórnią Disney’a, a YouTube pozbawił go intratnego miejsca w programie reklamowym Google Preferred. Dotknięty poważnymi restrykcjami Kjellberg przeprosił za aferę, ale zaatakował przy tym WSJ, oskarżając gazetę o chęć zniszczenia jego kariery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej