PGNiG promuje program "Prosto po czyste powietrze"

Ruszyła kampania informacyjna spółki PGNiG Obrót Detaliczny promująca nowy program „Prosto po czyste powietrze”. Jego celem  jest wsparcie nowych i obecnych klientów w wymianie starych pieców (kopciuchów) na nowe, ekologiczne ogrzewanie gazowe i pomoc w ubieganiu się o dofinansowanie z Programu Czyste Powietrze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PGNiG promuje program "Prosto po czyste powietrze"

Akcja  informacyjna  prowadzona  jest  obecnie  w  województwach  śląskim  i  podkarpackim. Wybór  tych  miejsc  nie  jest  przypadkowy  ponieważ  to  właśnie  w  tych  województwach ostateczny termin wymiany kotłów starszych niż dziesięć lat oraz urządzeń pozaklasowych mija 31 grudnia 2021 roku.

W ramach programu w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny można uzyskać poradę  jak  skorzystać  z  dofinansowania  z  Programu  Czyste  Powietrze  oraz  pomoc w przejściu przez niezbędne formalności.

grafika

Kampania PGNiG ma zaintrygować ludzi, zmobilizować ich i pokazać jak łatwy – dzięki wsparciu spółki - jest proces wymiany pieca. W reklamach pokazano, że jest łatwiejszy niż dziesiątki zwykłych, codziennych decyzji i wyzwań, takich jak np. przekonanie dziecka do jedzenia warzyw, wymiana tapicerki, czy rezygnacja z porannej kawy.

grafika

Komunikacją objęte zostały radio, telewizja, prasa lokalna, internet, media społecznościowe, materiały  promujące  akcję  w  Biurach  Obsługi  Klienta  PGNiG  i  urzędach  gmin. zlokalizowanych  na  terenie  województw,  w  których  prowadzony  jest  Program  „Prosto  po czyste powietrze".

Spółka nie podaje, jaka agencja przygotowała kampanię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny