PHD i Omnicom Media Group tworzą dedykowaną jednostkę do obsługi Volkswagena

PHD i Omnicom Media Group utworzyły w swoich strukturach jednostkę Engine, która pracuje dla koncernu motoryzacyjnego Volkswagena. Zajmie się ona analizą marketingu internetowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Engine ma rozpocząć działalność w czwartym kwartale br. Zespół jednostki tworzą specjaliści z należących do Omnicomu agencji PHD, Annalect i Adylic.

Będą pracować w oparciu o cztery główne rynki: Londyn, Nowy Jork, Singapur i Miami. Mają wspierać zespoły zakupowe PHD obsługujące Volkswagena lokalnie.

Głównym celem Engine ma być poprawa efektywności dotarcia z przekazem reklamowym do klientów szukających w internecie informacji przed zakupem samochodu.

- Jest to ogromy krok naprzód zarówno dla PHD, jak i Volkswagena. Dzięki stworzeniu tych unikalnych zespołów z wiedzą techniczną, analizą danych i kreatywnością, lokalne oddziały PHD i Volkswagen mogą w pełni wykorzystać programmatyczny krajobraz mediów i technologie w celu poprawy wyników - powiedział Paul Hawkey, globalny lider PHD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style