Marka kosmetyczna Anny Lewandowskiej w portfolio Big Picture

Do grona klientów Big Picture z kategorii beauty, dołącza marka kosmetyczna Phlov by Anna Lewandowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marka kosmetyczna Anny Lewandowskiej w portfolio Big Picture

Współpraca pomiędzy agencją Big Picture a marką Phlov uwzględnia stworzenie długofalowej strategii PR oraz bieżącą obsługę projektu, w tym media relacje, działania z influencerami oraz działania związane z launchem nowych produktów. Agencji powierzono również całościowy nadzór nad współpracami kreatywnymi z mediami.

Za opiekę nad klientem odpowiada Monika Roth, senior consultant, kierująca praktyką beauty w ramach działu lifestyle. Zespół pracujący dla PHLOV to Justyna Majka (PR consultant) oraz Agnieszka Kopańska (junior PR consultant).

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony.

Marka Phlov działa na rynku od 2019 roku. Powstała pod okiem Anny Lewandowskiej (trenerki oraz bizneswoman) oraz Justyny Żukowskiej-Bodnar (odpowiedzialnej za stworzenie formuł kosmetyków).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami