Piąty rok współpracy Pegasusa z liderem na rynku grzejników

Agencja Pegasus Public Relations i firma Rettig Heating podpisały umowę na kolejny, piąty już rok współpracy w zakresie public relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pegasus poprowadzi dla marki Purmo kompleksowe działania media relations. Obejmą one głównie obszar PR produktowego, agencja będzie także odpowiadać za wsparcie działań korporacyjnych firmy. Kampanię przygotowano z uwzględnieniem dwóch grup mediów. Dla pism ogólnobudowlanych, wnętrzarskich i kobiecych zaplanowano akcje edukacyjne oraz porady z zakresu aranżacji wnętrz.

Z kolei do mediów instalacyjnych skierowane będą działania z zakresu PR korporacyjnego i informacje specjalistyczne. Współpraca obejmie ponadto organizację wydarzeń specjalnych dla prasy oraz obsługę medialną eventów organizowanych przez Klienta. 

"Prowadzenie stałych, przemyślanych działań public relations jest bardzo ważne w strategii naszej firmy - mówi Emilia Dudek, kierownik marketingu Rettig Heating - Agencja Pegasus jest zaś dla nas partnerem biznesowym, który rozumie nasze potrzeby i przekłada je na konkretne działania. Cenimy doświadczenie oraz wiedzę Pegasusa w naszej branży oraz znajomość rynku medialnego. Dlatego współpracujemy z agencją  już piąty rok."

Rettig Heating, producent najbardziej znanej w Polsce marki grzejników płytowych i ogrzewania podłogowego Purmo, to lider na rynku grzewczym. Oferta firmy obejmuje szeroką gamę grzejników płytowych, łazienkowych oraz dekoracyjnych, a także system ogrzewania podłogowego Purmo. W Polsce firma jest obecna od 1992 roku. Posiada nowoczesną fabrykę w Rybniku, a grzejniki tu produkowane trafiają na rynki wielu krajów europejskich, w tym Wielkiej Brytanii i Niemiec oraz na rynki wschodnie i azjatyckie, głównie do Chin i Japonii.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej